So ti všeč nove majčke?
Odlične so! Noro dobra ideja!
Niso slabe. Takoj jo grem nabavit.
No ja... Jo grem naročit, ker je pač to naša nova majčka.
Juck! Ni šans da to oblečem.
Blog Taborjenje 2013
FEB
13.2.2011 |   Špela
GRČE NA DRČE
Ekipa neustrašnih grč in RRjev je nazaj, prva in zelo uspešno zaključena akcija grč, ki smo si jo postavili v letošnji program, je za nami.

V soboto 12. februarja se nas je pred hiško zbralo manj, kot je s prva kazalo. Z optimističnih 22 je številka padla na 14, a smo si rekli, da je vse v kvaliteti, ne v kvantiteti! Čeprav je bilo jutro megleno in mrzlo, nam to ni prišlo do živega. Uro po dogovorjenem odhodu smo se odpravili iz Sežane proti Zrečam.

Toplo vreme, ki je zaznamovalo teden pred tem, nam je odplaknilo možnosti za tek na smučeh, ki smo se ga vsi neskončno veselili. Rahlo je pršilo iz megle, tam pa tam smo celo videli kako snežinko, pa kljub temu ni bilo enega, ki bi si želel ostati na toplem v koči. Večina se nas je pogumno zapodila čez Roglo na Lovrenška jezera, tisti z odrezki od pokojnine pa so se spustili v dolino in se pustili razvajati v Zreških toplicah. Poudariti moramo, da smo bili edini pogumni, ki smo si tisti dan upali gristi v strmi breg proti najvišje ležečemu Slovenskemu močvirju.

Lovrenška jezera se nahajajo na visokem barju sredi Pohorja med Roglo in Ribniškim Pohorjem. Manjša jezerca, ki dobivajo vodo le s padavinami obdaja rušje. Jezerca si lahko ogledamo med sprehodom po z lesom tlakovani stezici, ki nam omogoča, da hodimo po suhem in ne po močvirju. Hoja po močvirju je namreč prepovedana, lahko pa tudi precej neprijetna. V soboto se je prek njih vlekla gosta megla, kar jim je dalo svojevrsten čar, zaželeli pa smo si, da bi jih lahko občudovali v toplem sončku. Mogoče naslednjič.

Zvečer smo se neustrašni in tisti z odrezki zbrali na drčah pod hotelom na Rogli. Vožnja je bila zaradi vlage in meglic še bolj adrenalinska kot navadno, a to najpogumnejšim ni preprečilo, da se nebi večkrat spustili po Zlodejevem bregu.

Zvečer nas je Milan razvajal z dobro minešterco, finim meskom, Samo in Polona pa sta spekla slastno pico. Mlajši smo se nekaj časa zabavali z »Bull manegmentom« (kaj je to za en Zlodej izveš samo, če se nam naslednjič pridružiš), po večerji pa smo se spustili v zagreto debato o lokalni politiki, Italijanih, cerkvi in naši vladi. Seveda smo, kot je v navadi, poskušali rešiti svet v enem večeru.

Naslednji dan nam je na področju vremena namenil še manj stopinj kot prejšnji, je bilo pa zato več snežink. Zjutraj se je sonček še malo trudil prebiti oblake, a se je kmalu naveličal in popustil.

Ideje o športnem dnevu smo opustili in jih zamenjali za kulturni dan. Po pospravljanju taborniške koče v Zrečah nas je čez cesto sprejel prijazen vaščan in nam razkazal »Skomarsko hišo«.

"Skomarska hiša", obnovljena kmečka hiša v vasi Skomarje nad Zrečami, spada med tako imenovane prehodne oblike hiš med dimnico in črno kuhinjo. Postavili so jo leta 1803, o čemer priča letnica, vrezana na prečni tram v "hiši". Stavba je v zasnovi pritlična, v glavnem zgrajena iz lesa. Obsega vežo, kuhinjo, prešo, "hišo" in "štiblc". Posebej je zanimiva kuhinja, katere tloris je v obliki črke "L". Stric nas je skoraj uro zabaval s pripovedjo o »starih časih« in nam spodbujen z našim zanimanjem razkazal prav vsako špranjico v hiši.

Ker nismo bili za kopanje in so le redki optimistično nataknili pohodne hlače in čevlje, smo se raje odpravili v dolino. Naša pot se je nadaljevala proti Žičam in dolini, ki že več stoletij nudi zavetje in samoto precej načeti a še vedno mistični Žički kartuziji. Prijazna gospa nam je razložila vse o samostanu in življenju menihov v njem. Po sprehodu čez ruševine samostana in cerkve nam je razkazala lekarno z zelišči in nas postregla s »ta močnimi« proizvodi.

Če greš na Štajersko se seveda ustaviš na Trojanah, kajne? Nekateri na krofih, nam je pa dosti bolj dišala telečja obara z ajdovimi žganci. Ni kaj, če pa zebe. Kar sedeli bi tam in še malo kramljali, pa je bilo treba naprej, domov. Nekateri peglat za otroke, preden gredo v Ljubljano, drugi si spočit pred jutrišnjim ponedeljkom.

Naš zaključek je, da grče definitivno pašemo na drče, super se na njih obnesejo tudi RRji, tako da upamo, da ste naslednjič z nami!

Komentar Komentar:
Andreja piše:
Ma tud jst sm fouš. Mislm da se vm je moglo dosti kouct,...:))
23.2.2011 20:49:35
vera piše:
....lepo, ma zeeeeeeeeeeeeeeebe!
23.2.2011 17:53:57
klavdija piše:
sem vam prav fouš upam,da ste zmrznli hi,hi ne se hecam super ste drugo leto se pridruži
23.2.2011 11:15:38
Polona R piše:
Prav Češko če smem pripomnit ;))
22.2.2011 21:51:14
Špela piše:
Kako je blo tle lepo... :)